Morotsskaka.

Hej och hå. 
Denna dag har gått i ett och min förmiddag var som en dimma, glömde allt och var tvungen att dubbelkolla i stallet så jag hade gjort allt, i vanliga fall så går det på rutin men inte idag inte. Glömde saker där, glömde saker hemma och glömde bort mig själv lite, antagligen lite sockerbrist för med lite morotskaka i magen som Svärmor och svägerska bjöd på så mådde jag mycket bättre. Dock var jag inte särskilt social så jag  var extremt trött, förlåt för det. 
 
Med min i stallet hade jag Susanna och henne har jag saknat, fin flicka det där och vi kommer bra överens. Fick mig även en ny telefon idag, en iPhone 5s av min kära mor och far och igår fick Fredrik en Z1 av dem, mina föräldrar är helt enkelt bäst på alla sätt och vis och vi är otroligt bortskämda av dem och de hade varit bäst även om vi inte fått pateriella ting för deras kärlek till mig, Minella och Fredrik är är oslagbar, stor och äkta. Vi alla älskar er otroligt mycket. 
 
Just i detta nu är min man på arbetsintervju i Uppsala och Minella somnade som en stock redan klockan 19:00. Jag har krypit i min sjukhusrock krypit ner i sängen och tänkte läsa lite i min älskade bok som jag snart läst ut och det är den sista av 3 och jag vill ha mer, älskar dessa böcker. 
 
Imorgon ska Sushi skos och efter det blir det en liten ridtur. Tycker inte om att helgen närmar sig då älskade mamma far iväg igen, hon kom ju precis hem efter att ha kommit hem flera dagar för sent, kommer ta tid innan jag blir van med detta, inte för att vi har varit hemma hos dem sedan hon kom hem, men hon ska bara vara hemma, finnas där och inte någon annanstans. 
 
 

Postat av: Sara Törnhult

Så fin du är och så lik Minella är det på denna bild! :)

Svar: Tackar kära du. =) Ja dem brukar säga att hon är mamma upp i dagen. ;)
Mikaela

2014-02-17 @ 20:11:01
Postat av: Sara T

Ska stå att Hon är lik dig på denna bild ;)

2014-02-17 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: