Mr snabeldrake och fru dammtrasa.

Hello! 
Idag har jag tillbringat dagen med Mr snabeltrake och fru dammtrasa. Det var på tiden, jag har utsatt mig länge nu i exponeringssyfte. Det är det som är så svårt med att min OCD till stor del riktar sig mot städning för det är ju någonting man ska göra, jag måste bara hitta balansen till vad som är normalt. Jag gjorde i alla fall allt i fel ordning  och det känns obra men det är väl så det ska kännas antar jag. 
 
På kvällen hade vi familjen här på middag men jag var inte hemma då jag var i stallet och skötte om Sushi som är lite hängig och inte ville äta upp sin frukost imorse. Får hålla lite koll på min käraste, hon åt maten nu ikväll i alla fall efter att jag hade borstat av all denna lera och spolat hennes hovar. 
 
Fick även krama om Susanna som var på besök hos Moa och det är alltid lika trevlig. Tog även in hästarna när jag ändå var där så Kerstin slapp åka upp en gång till. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig ny duschad i min ren bäddade säng, finns ingen bättre känsla. 
Godnatt. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: