Seg dag.

Dagen började tidigt då jag idag hade utsläpp. Jag släppte ut Ivar och klädde på Sushi för en uteritt. Sushi var pigg och glad och vi red till grustaget och klättrade, det uppskattades av Damen. På vägen dit träffade vi Anders med hund och pratade lite och så fastnade jag med benet i ett träd då jag missbedömde avståndet mellan två träd, ont som fan gjorde det. 
 
På vägen hem hade hon bråttom och låg på och det var svårt att hålla balansen för en annan i dressyr sadel. Men rudturen var mycket trevlig och givande, vi gjorde bara roliga saker utan krav och hårt arbete, det var vad vi båda behövde. 
 
Väl hemma igen somnade jag som en stock, vaknade av att jag badade i svett och frös så otroligt mycket, det har gått i vågor hela eftermiddagen och jag har varit lite hängig. Antagligen för att det varit väldigt psykisktpåfrestande för mig nu när Fredrik och Minella varit magsjuka. 
 
På kvällen kom pappa och Lelle och åt lite tårta och drack kaffe. I övrigt har vi bara lekt med Minellas lego och tågbana. Ska snart hoppa i säng och förhoppningsvis vakna med ny energi imorgon. Behöver Duscha och städa här hemma. 
 
På återseénde. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: