STOR DISS.

 
 
Lite lagom bitter Mikaela idag. Förra veckan lämnade jag in Mira på trimmning då jag inte orkade ta tag i det själv då hon har så otroligt mycket päls. Direkt när jag kom dit med Mira så började hon som skulle rycka henne att babbla om att pälsen inte var redo, m.m, men jag VET att pälsen är redo då jag självklart har känt på den själv, sanningen att säga var det mer päls än vad hon hade räknat med och hon förstod att hon inte skulle hinna med innan nästa "kund" skulle komma. Jag propsade på att hon skulle trimmas och hon gjorde det motvilligt. 
 
När jag kom för att hämta Mira så var hon halv färdig, såklart. Hela svansen och huvudet var oryckt och nästa kund kom direkt efter att jag kom och det var endast det det handlade om. Varför ljuga och säga att jag trimmade inte huvudet och svansen för att pälsen inte var redo, säg sanningen istället, jag hann inte klart då jag satt mitt schema lite för tajt men kom gärna tillbaka så rycker jag klart. För nej, jag vart inte erbjuden att komma tillbaka, och ja, jag fick betala full pris. 600 jävla kronor för en halv färdig hund? 600 kr för att få rycka henne själv som jag ville slippa. Jag hade inte råd med detta men tog mig råd för att jag verkligen inte orkade själv och så får jag betala för att göra det själv. JA JAG ÄR BITTER. 
 
Jag satte mig ner och började trimma nu på förmiddagen och pälsen kunde inte bli mer mogen än vad den är, tror hon att jag är helt dum i huvudet eller? Självklart skulle jag inte lämna in en hund på trimming vars päls inte är mogen. 
 
Nej dit lämnar jag inte någon hund igen. Jag saknar hon som ryckte våra hundar förut, men som nu är föräldrar ledig. KOM TILLBAKA. 
 
Dissen går till Gävleborgs zoo. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: