Svettig från topp till tå.

När jag vaknade imorse var jag svettig från topp till tå, både arg, ledsen och väldigt förvirrad. Jag drömde intensiva mardrömmer hela natten, till största delen om Fredrik, hatar att drömma att han blir helt likgiltid och inte bryr sig om någonting ihuvudtaget, han var elak, dum och allt vad han nu va. Drömde även en massa annat och hela  morgonen, förmiddagen och eftermiddagen var jag nerstämd och ville bara dra täcket över huvhudet, vilket jag också gjorde. 
 
På kvällen piggnade jag på mig strax innan mamma och pappa kom, Lelle var redan här och pysslade i köket med Fredrik. Vi åt alla mat och sedan gick jag och mamma en promenad med våra gullisar och pratade om allt mellan himmel och jord. Imorgon återvänder mamma till sitt jobb för ett par dagar och det är tungt, men jag är glad att jag fick tillbringa lite egentind med henne nu på kvällskvisten. 
 
Jag lägger mig tidigt nu ikväll, imorgon är det en ny dag och jag ska på KBT, leka med min vackra dotter och pyssla om  Sushi som inte alls var på bra humör idag, hoppas både hon och jag är gladare imorgon. ;) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: