En dag i stan

Trevlig dag i uppsala idag med Fredriks familj och svärmor bjöd på mat, tack för det Marianne. 
Synd att jag mådde mindre bra då jag känner mig febrig och har väldigt ont i mina öron, dessutom något "förvirrad". När jag skulle ta fram kläder så la jag fram tre par trosor och när någon pratade med mig så härde jag ingenting utan satt i min egen lilla värld. 
 
Mamma och Lelle åkte och vaccinerade mina och deras vovvar då jag inte hann för vi skulle till stan och det var uppskattat. I stallet lunchade jag alla och gjorde iordning i stallet, mer hann jag inte. Vart väldigt ledsen när jag  gick på stan och mamma ringde och hon och pappa körde Sushi idag igen och det gick inte lika bra. Jag fattar inte, igår gick det alldeles utmärkt och det fanns inte ett tecken på att hon skulle tappa någon balans och idag tappade hon balansen direkt. HUUU!! Tur att älskade Sushi är så otroligt cool och stressar inte upp sig för fem öre. Snälla någon där ute som har haft liknande problem och vet vad det kan vara? 
 
I bilen hem vart jag bara sur för jag såg en del saker och jag fattar inte på vissa. Jag förstår verkligen inte. 
 
Stannade i alla fall självklart hos Sushi på vägen hem fast det var sent och pussade lite på henne och mocka ur de hon hunnit göra ifrån sig så hon får sova i en så ren box som möjligt. När de stod hemma mockade jag alltid när jag nattade dem innan jag gick och la mig då jag tycker det är de minsa jag kan göra för dem då de gör så otroligt mycket för mig. 
 
Sen hämta Märta och åka hem, nu ska jag hoppa i säng med min tröga hjärna och hoppas på att jag mår bättre imorgon och inte är så förvirrad. Imorgon blir det stallet som alltid och finna ro tillsammans med min fina röda.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: