Lite tankar och dagens ridning.

Imorgon flyttar 3 av 5 hästar från Trindkullen, kvar blir Sushi och Ivar. Det ska bli både skönt och tråkigt, om inte annat så kommer det bli lugnt. Tråkigt blir det för att en människa som jag egentligen tycker väldigt mycket om och som har ett bra hästtänk försvinner. Jag önskar jag fått en chans att lösa detta enskilt med denna men chansen har inte infunnit sig. Skönt kommer det bli bara för att någon annan inte går att ha omkring sig utan att man knisslar tänder. Synd att de sitter ihop, och faller i samma påse så att säga. Men jag tror det blir bra såhär.
 
KBP:n idag gick bra, som vanligt blir jag alltid så trött efter dessa möten så jag somnade bums när jag kom hem. Trodde inte att någonting kunde vara värre än min emetofobi men det här tar priset. Har en hel del att diskutera med mig själv och med andra, Jag måste ha sådan otroligt koll att jag tappat kontrollen, det krockar lite. Jag har en hel del val och vägar att välja, ingen av dem kommer bli lätta och jag vet inte vad som är det rätta, åter igen har jag ingen kontroll över detta och då blir det bara en ond cirkel av allt typ. 
 
Nog om mina inre tankar som är jobbiga att dela med sig av. 
Nu till dagens ridpass. Sushi kändes så FIN!! Tyvärr hann jag bara rida en kort stund då det var stallmöte men jag önskar att jag hade väntat med att rida till efter mötet då jag inte ville sluta rida. Red lite lösgörande, då och då släppte jag mitt stöd i handen för att kontrollera henne egen bärighet och hon föll inte ur som hon så lätt gör. GAH, får aldrig nog av denna häst. På utsidan ser hon ganska likgltig ut, på ett sätt så är hon också det. Men det finns så mycket av denna häst som du inte kan se med ögat, bara känna. 
 
Imorgon ska jag rida ut med Kerstin och det ska bli trevligt, det är fart i Ivar och det gillar Sushi. ;) 
 
Nu ska jag sova. 
Godnatt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: