Nyrakad häst.

Hallå där. 
Idag blev det ingen ridning då tiden rann iväg när jag rakade henne. Nu ser hon inte längre ut som en zebra utan som en häst, eller dubbel nougat som Isabelle sa, vilken färgskillnad. Blev samma rakning som sist och hon fick förbli långhårig på rygg och rumpa, finns ingen anledning att raka där och den pälsen behövs för att hålla värmen bättre. Tycker det är så otroligt fult med rakade hästar men sånt är livet. Tack snälla underbara Matilda för lånet!!! 
 

Efter att ha landat lite hemma och blitt itvingad mat så åkte jag och lämnade tillbaka maskinen till Matlida och sedan hem till mamma för att gå med alla 8 hundar och försöka gå bort huvudvärken, skönt med en promenad men huvudvärken sitter dock i ännu. 
 
Har inte ens hunnit med  min dagliga städning idag och tänker inte göra den heller, ångest men det skiter jag i på något sätt. Väntar på att älskade paradiset ska börja och sedan stupar jag i säng, inatt tänker jag fan inte ligga med muskelryckningar för då jävlar. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: