Beslutsångest.

 
Lyckliga hundar är en fröjd för ögat. 
 
I övrigt har jag massor att göra men idag orkar jag inte det, det ger mig ångest och jag blir rastlös. Hualigen för det. Undra om man ska ta sig en stödvila och förhoppningsvis vakna på lite bättre humör. 
 
Imorgon kommer min älskade mamma hem från jobbet. Jäkla jobbigt jobb hon har. Den här veckan har de åkt skidor och badat på badhus. Varför får inte jag se min mamma bada i kallt vatten och dessutom åka vattenrutchkana och ramla ur så hon slår knäna, tummen och en tand. Jag skulle älska att få se det, skadeglad som man är. Jag vill också ha ett jobb där man får åka skidor, bada, rida och massa annat skoj. 
 
Nej ska jag vila, städa, åka till stallet eller gå med hundarna? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: