Hundpromenad.

De senaste två dagarna har vädret varit toppen och Sushi är glad att få slippa täcket. Det har även kommit två hästar till Trindkullen, Isabelles hästar och lilla fölet är ju hur söt som helst!! 
 
Underbart väder att gå på hundpromenad med Lelle och mamma, skönt att få ta igen lite tid men min älskade mor nu när hon är hemma. 
 
I övrigt känner jag mig inte så tillfreds, det är mycket tankar som far omkring och stör mig och får mig lite ur balans och så är finns det saker som jag just nu känner mig mindre nöjd med, trött på att gå hemma och känner mig uttråkad.
 
På fredag är det en viktig dag för mig och jag känner mig nervös, jag har länge undrat och funderat och kanske jag kan få svar på det snart. 
 
Nej nu hoppar jag i säng, natti. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: