Sin älskade stutsmatta

Idag har Minella äntligen fått sin älskade stutsmatta som hon så länge velat ha och pratat om. Hon blev så glad och det ska bli roligt att se lyckan i hennes ögon när vi packar upp den. Tack älskade far, mor och Lelle för den, Minella och vi älskar er. <3 
 
Varit i stan med far, Fredrik och Minella, firat min farmor med tårta och kaffe och så fick Minella en födelsedagspresent av henne som var väldigt omtyckt, sen blev det stallet för min del. Jag red inte idag men jag borstade henne i en evighet då hon har börjat fälla otroligt mycket päls nu, är livrädd att hon ska tappa i hull som hon så lätt gör när hon fäller päls. Ridas ska hon självklart göra, men lite lugnare än vanligt så hon inte förbränner bort allt. 
 
Samtidigt som jag stod och borstade Sushi så stod Ivar och slickade på henne, han trivs bra nu han med massa flickor omkring sig. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: