Snacka om tur.

Idag hade jag utsläpp och det var lättare sagt än gjort, bebisen ville inte alls sammarbeta och försökte klättra över boxdörren till mamma som jag hade i den andra handen, slutade med en blå stortå och jag kom inte längre med dem än utanför stalldörren, där fick jag tur nog hjälp av Con som kom och hjälpte mig. 
 
Sen ut med Sushi och Ivar som gick lugnt och sansat. Mockade och fixade inne och gjorde även i ordning åt Ivar så Kerstin skulle slippa åka upp idag i fall hon ville ha lite ledigt. Efter att jag var klar med allt så tog jag in prinsessan och borsta lite på henne innan jag klädde på henne tömkörningsutrustningen, idag fokuserade vi på övergångar och tempo, det gick helt okej faktiskt, jag är ingen höjdare på tömkörning med Sushi hjälper mig en del där och är så snäll.
 
I övrigt har jag segat hela dagen, Minella har varit på bio med min mor och Fredrik har hjälpt pappa med att ta bort ett träd som vickat precis mellan Minellas lekstuga och huset, snacka om tur. 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: