Unghäst på nytt.

Precis lämnat dottern hos dagmamman och har nu landat hemma igen, hann inte mer än innanför dörren så kom min kära far. Hade tänkt åka till stallet nu på förmiddagen men jag åker lite senare. 
 
Igår var Sushi fin när jag red, ända tills jag skulle trava av och någonting började "klicka" precis intill ridbanan och det var ju super mega läskigt, hon kastade sig, trippade, och blåste upp sig så hon vart en meter högre och skulle inte gå förbi där. Slutade med att jag fick kliva av och keda förbi henne men det var lika läskigt då med och hon stutsade förbi. Själv log jag, roligt när hon blir lite unghäst på nytt. 
 
Nej nu ska jag vara social med min far. 
På återseénde. 
 
Det är någonting jätte läskigt där borta!! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: