Vill också spela lasergame på arbetstid.

Jag avundas min mamma som på arbetstid får rida islandshästar, spela lasergame, åka på massa roliha utflykter m.m. Jag vill också ha ett sådant jobb!! Men snart kommer mammsen hem igen och det ska SKÖNT!! 
 
Idag har jag och Fredrik "flyttat" Sushi till en annan box. Han fick blytta mitt höggaller, boxskylt och ändra om lite så allt fick plats. Själv flyttade jag allt strö och bäddade i ordning till henne, Fredrik gav dem vatten i hagen medans jag pysslade med annat och så sopade han ur den gamla boxen, uppskattar att mannen hjälpte till då det gick så mycket snabbare, fast han tyckte inte riktigt det var lika rogivande att pyssla i stallet. ;) 
 
När han åkte så tog jag in SUshi som även idag var lerig från topp till tå. När jag äntligen fått henne ren så tömkörde jag henne lite på banan, hon var riktigt pigg och ville hela tiden framåt och låg på och ville arbeta, det glädjer mig. Pratade med Mike så de fick en ny hösilage bal i hagen också. 
 
Sen var jag på terapi och efter det somnade jag tyvärr som en stock, absolut inte bra. Har utsläpp imorgon och kommer inte sova en blund inatt. Ska även till tandläkaren och laga en en tand som gick sönder förr förra året, kände att det var på tiden nu. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: